FILARMONICA DE STAT „TRANSILVANIA” organizează concurs, în baza H.G. nr. 286/2011 şi H.G. 1027/2014, la sediul instituţiei din Cluj-Napoca, P-ţa Lucian Blaga, nr. 1-3, jud. Cluj, pentru ocuparea postului contractual vacant de secretar PR, gradul profesional IA, cu timp parţial de 6 ore pe zi.
Concursul se va desfăşura conform următorului orar:
– în data de 19 octombrie 2022, ora 1000 desfăşurarea probei scrise la sediul instituţiei din Cluj-Napoca, P-ţa Lucian Blaga, nr. 1-3, jud. Cluj
– în data de 26 octombrie 2022 ora 1000 desfăşurarea interviului, la sediul instituţiei din Cluj-Napoca, P-ţa Lucian Blaga, nr. 1-3, jud. Cluj
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituţiei în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării prezentului anunţ, în Monitorul Oficial al Partea a III-a, respectiv până în data de 11 octombrie 2022, ora 1300.
Dosarul de participare la concurs va cuprinde următoarele:
- Cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei;
- Copia actului de identitate;
- Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor;
- Adeverinţă care să ateste vechimea în muncă / în specialitatea studiilor;
- Cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să îl facă incompatibil cu funcţia de secretar PR;
- Adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mul 6 luni anterior derulării, concursului de către medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate;
- Curriculum vitae.
Rezultatul selecţiei dosarelor va fi afişat în data de 12 octombrie 2022, ora 1300.
Termenul de depunere a contestaţiilor privind rezultatul selecţiei dosarelor este data de 13 octombrie 2022, ora 1300. Rezultatul contestaţiilor va fi afişat în data de 14 octombrie 2022, ora 1300.
Rezultatul probei scrise şi rezultatul interviului va fi afişat în termen de o zi lucrătoare de la desfăşurarea fiecărei probe până la ora 1300.
Termenul de depunere a contestaţiilor privind rezultatul probei scrise şi rezultatul interviului este o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor probelor desfăşurate, până la ora 1300 .
Condiţii generale pentru participarea la concurs:
- are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română scris şi vorbit
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale
- are capacitate deplină de exerciţiu
- are stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate
- îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs
- persoana nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice de participare la concurs:
- Studii superioare în unul din domeniile: marketing cultural, management de proiecte, studii politice, studii europene, studii administrative
- experienţă în management şi marketing cultural
- vechime în specialitatea studiilor necesare postului: 7 ani
- cunoaşterea limbii engleze, scris şi vorbit, nivel minim B1
- cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională, alta decât limba engleză, nivel minim B1
Bibliografia este ataşată acestui anunţ.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei din Cluj-Napoca, P-ţa Lucian Blaga, nr. 1-3, jud. Cluj, tel: 0264-430060.
Afişat azi, 27 septembrie 2022
MANAGER
SBÎRCIU MARIA-SILVIA-MIHAELA
Bibliografie:
- Bălan – Budoiu, Oana, Management Artistic. Noţiuni introductive vol. I/ Artistic Management. Introductory Notions vol. I
- Kolb, Bonita M, Marketing for Cultural Organisations. New Strategies for Attracting Audiences to Classical Music, Dance, Museums, Theatre and Opera. 2nd Edition, Cengage Learning EMEA, 2004
- Owinski, Bobbz, Social Media Promotion For Musicians – Third Edition: The Manual For Marketing Yourself, Your Band, And Your Music Online, Bobby Owsinski Media Group, 2020
- Tendinţe ale Consumului Cultural în Pandemie (2020)
- Barometrul de consum Cultural 2019
- Marketing Cultural- Andrei L. Bădin
- Management Artistic. Noţiuni introductive vol. I/ Artistic Management. Introductory Notions vol. I, Bălan-Budoiu Oana
- Marketing for Cultural Organisations. New Strategies for Attracting Audiences to Classical Music, dance, Museums, Theatre and Opera. 2nd Edition, Kolb Bonita m.
- Social Media Promotion For Musicians – Third Edition: The Manual For Marketiong Yourself, Your Band, And Tour Music Online, Owsinski Bobby